« Home | Half Jack » | boo hu hu..?! » | No-No-No! » | VincentOMG:) » | Bumblebees » | Cand am intrat in casa am gasit o lumanare care ar... » | maybe it's Monster, maybe it's Maybeline » | Noblesse Oblige. Acum acum?! » | Hartie inginerica » | Read me.doc »

Zivot Je Cudo


De ce stagnam?...De ceva vreme ma trezesc plangand. visez urat. i need a cure.
Who the fuck is Manga anyway?Nu mai am nici un fel de inspiratie...nu pot sa termin nenorocita aia de piesa. De fapt nu mai pot sa termin nimic. Ma tot apuc in schimb. Si noi vorbim-vorbim intotdeauna Marti.Alexandra a intrat intr-o zi pe geamul meu si aia i-a ramas numele. din neinspiratie de moment. Alexandra ma face sa fiu mai rea. Mai posesiva. Mai rosie.(?!)
Mai mult decat atat, ma face sa nu mai simt. "unreal"...is she?! ma intreb. In fiecare seara se aseaza in pat langa mine. O simt...se da cu o tona de parfum. intentionat imi goleste sticlutzele.
Are un parfum care il poarta doar cand. Alexandra e ..faina ..asa in felul ei.fumeaza tigari (le meele) cu stil. E o fiintza imposibila alexandra asta.Si ciudata. Cateodata n-o inteleg.(in sensul ca.)
still...i wait paciently.in aceeasi nota.Si astept sa creasca. sau sa cresc. cine e copilul de fapt?

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know