« Home | No-No-No! » | VincentOMG:) » | Bumblebees » | Cand am intrat in casa am gasit o lumanare care ar... » | maybe it's Monster, maybe it's Maybeline » | Noblesse Oblige. Acum acum?! » | Hartie inginerica » | Read me.doc » | Copaci albastri. » | Electro-clash! »

boo hu hu..?!


People always seem to amaze me. Intr-un sens bun. adicatelea mi s-a micsorat blacklistu'. Oficial.
Mi-am pus o intrebare ieri... Cum eram eu oare la 16 ani? Eram la fel ca cei de acum? Eram cum sunt acum? Eram inalta pt varsta mea? Was I even normal?! (prefer sa nu mi se dea raspuns la aceasta intrebare)...Imi place sa-mi beau cafeaua incet. Savurand. Cu ochii intredeschisi. Binenteles rareori apuc sa fac asta.V-am mai zis? ! Intr-o vreme foloseam foarte multe puncte de suspensie...Dar cred in evolutie asa ca de acum voi folosi doua in loc de trei..(asta am invatat de la cineva) Are acelasi efect?!
Eu de ce vorbesc mereu singura?! Mie de ce nu-mi raspunde nimeni la intrebari?!
De ce imi place mai mult "aqua" decat "apa"?!
Si voi de ce dracu ati plecat fara mine?!
Dar eu de ce n-am putut sa va urmez..?!
Si sa nu uit!!! De ce dracu e Marti tocmai azi?!
De ce nu gasesc nicaieri strampeni negri cu dungi albe?!
Eu de ce aflu mereu ultima ca dam lucrare?! Maine..!
Mie de ce nu-mi zambeste nimeni frumos in metrou?!
Si daca ma trezesc mai devreme..de ce nu reusesc niciodata sa ajung la timp?
De ce doare numa' orgoliul si mandria nu?
De ce nu mi-ai lasat si mie niste biscuiti?!
De ce intotdeauna vecinii de deasupra is aia nashpa?!
Da' eu de ce dracu ascult numa' muzica trista?!
Cand am zambit ultima oara pe bune?..ah..ieri:)
De ce intotdeauna cand esti nervos dai de o scarba care se poarta frumos cu tine ca sa nu poti s-o injuri?!??????
Eu de ce n-am ipod??????????? .. .. .. :(
De ce sunt asa de uituca?
De ce sa Monster?
De ce Monster?!
De Monster.
M-o-n-s-t-e-r.

de ce nu sunt oameni care au aceeleasi probleme .. poate ca sunt ... poate ca vad poate ca ti-a zambit cineva frumos in metrou :)... poate ca suntem too blinded by life to start sipping our coffe slow sau poate ca nu ... pt k prea multe intrebari why au mereu raspunsul just because si pt ca mai important e sa intrebi ce poti face sa fie cum:P ... stiu nu prea are leg cu blogul dar deh mi-a placut lectura ..interesting points of view .. astept pe urmatorul

da,poate ca sunt prea multe intrebari pt un singur raspuns,sau e de fapt o singura intrebare fara nici un raspuns?!E dreptul tau sa spui ce vrei,si a vietii sa te contrazica...ar fi mult prea frumos sa le stii pe toate,insa e'al dracului de palpitant sa stii ca nu stii nimic,k esti in bezna...de ce pe fiecare blog toata lumea posteaza numai si numai intreabari?!Questions,what if,why,why me,why you,why us,why today,who the hell,care esti,asl pls,kkt...de ce nu se gaseste un destept,k doar is peste tot in jur,care sa raspunda la toate intrebarile din lume?!(Nah k am pus si eu o intrebare,normal,k doar nu-s destept).Damn it,anyway,viata'i frumoasa si fara un zambet fals cu dinti de portelan dintr-un subsol de metrou,si la mp3-urile alea chinezesti cu 20 de euro se aude mult mai bine k la un Ipod,trust me...asa k n-ai pierdut nimic pana acum.Hmmm,chiar nu stiu cum erai la 16 ani,I wonder...dar as putea sa-ti spun cum erai la 17;).Dar,fara complimente azi...poate alta data.See ya',monster

da. "cine e veltins?".."pai te stie!"
imi sopteste colega pe mess.dar ne pastram identitatea anonima ca sa zic asa.de fapt nu stiu ce sa-ti raspund.
da da da da da da da.sau nu.dar sunt de acord. mult mai palpitant asa.
si cum orice om are o minte bolnava. asa si eu:))
la mai multe!

colega se inseala..."te-am stiut";)eh,in sfarsit,conteaza?!Cine sunt,cine esti...unele lucruri sunt ingropate din'ainte de'a se naste...cat despre minti bolnave,mai degraba personalitate tulburata as numi-o,si da,toti o avem:D.Si o intrebare:cum de poti sa uiti pe cineva cu desavarsire,dar sa ramana o imagine,o nenorocita de imagine in mintea ta care sa n-o poti sterge nicicum...never?!oricat de retoric ar suna,chiar e o intrebare...eh,imi permit sa intreb,doar's anonim,nuh?!:)

Trimiteți un comentariu

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know