« Home | VincentOMG:) » | Bumblebees » | Cand am intrat in casa am gasit o lumanare care ar... » | maybe it's Monster, maybe it's Maybeline » | Noblesse Oblige. Acum acum?! » | Hartie inginerica » | Read me.doc » | Copaci albastri. » | Electro-clash! » | The it-wasn't-me attitude »

No-No-No!


No-No-No!
Apreciez oamenii care citesc acest blog nenorocit. Asta este primul mesaj de sinceritate in care am sa-mi vars furia. Eu una cel putin nu sunt perfecta. Dar sunt eu. Si nu fur.Desi cand eram mica furam bomboane. Ma regasesc in mii de bloguri, sunt oameni care imi fura cuvintele inainte ca eu sa apuc sa le gandesc. asta apreciez. Dammit! Why wasn't I first?Asa ca nu le mai scriu. Partea mai trista este ca imi regasesc cuvintele proprii si personale si dupa ce am apucat sa le scriu. eu prima...Cel mai mult urasc oamenii fara idei. (ma urasc si pe mine cateodata dar asta e alta poveste). Oamenii care...care...stiu ca scriind acest lucru cineva o sa se sesizeze si o sa ma injure. I don't care. Nu te cunosc , nu ma cunosti. BUT GOD DAMMIT PEOPLE!!! Urasc oamenii care nu stiu sa fie originali!Mai scurt zis-urasc oamenii care ma plagiaza. Furia mea insa nu vine de aici ci izvoraste din orgoliul personal ranit.Deja a treia oara in ceea ce priveste acest blog. Asa ca acest mesaj va este adresat voua. Sunt convinsa ca daca va straduiti scoateti ceva mai mijto decat orice am scris eu vreodata.Mie una mi-ar fi rusine.Mi-e cam greu sa cred ca e doar o coincidenta si ca visinii traiesc intr-un lan de sani masura 80-C. Pe unde sa adaug monstrul negru care aude porumbei??? So...am sa inchei aici, inainte sa scot alti "porumbei" din gura.(respectiv tastatura) si-am sa zic ca sunt ai mei. proprii si personali. si visinele la fel. cu tot cu viermi (sac!...asta am scris-o special si intentionat).Si fara ghilimele.(sac!)
Monster harms none. At least she thinks....hopes...
Si de acum am sa apreciez doar acele pisici negre(sunt convinsa ca or fi multe) care au ceva mai mult de zis. Si pe care o sa fiu invidioasa ca mi-au furat cuvintele INAINTE sa le scriu.
Good bye to all. your majesty! THE Black Cat.
PS: "..."

Ce incercai tu sa descrii aici,spune si un mare "destept": toate destinele sunt identice,difera doar ordinea intamplarilor si anotimpurile.Deh,doar e cam greu sa fii original in vremurile noastre,e chiar o realizare...si nu vad de ce te deranjeaza asa tare faptul k esti plagiata,ar trebui sa fii mandra,doar plagiatul presupune sa ai "material" de unde lua,din moment ce ti se fura inseamna k ai de unde,o! be proud,nu multi au indeajuns incat sa-si permita sa fie si furati...poate ti-au copiat un cuvant,o propozitie,o pagina,fuck it,ai putea oricand sa scrii 10 in loc.Nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimik,doar tie.Asta e o chestie care ma scoate din sarite si pe mine,d'aia am insistat,anyway,e doar parerea mea...no sweat,si'asa totul se reduce la parerea care o ai tu despre tine,oamenii vorbesc,si'atat...

Trimiteți un comentariu

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know