« Home | Read me.doc » | Copaci albastri. » | Electro-clash! » | The it-wasn't-me attitude » | Vai » | Gloomy Sunday. » | cind se stinge lumina / when the lights go outAbso... » | Sindrom astenic 56 » | Patriotisme, clisee si Bulgaria » | St. Mary's Suicide Club »

Hartie inginerica

Sau mai pe scurt unde se duc banii mei...Sunt un exemplu foarte prost la acest capitol. Desi imi place sa cred ca sunt rationala sunt incredibil de egoista cand vine vorba de bani. Mai exact ai mei.
Chiar aveam nevoie de o clantza noua?!? Subconstientul meu nu poate sub nici o forma accepta ca eu chiar trebuie sa contribui la o afurisita de clantza care s-a "instalat" singura inainte ca eu sa ma trezesc...Of. o clantza= 300.000 lei vechi aproximativ(/3)...La asta se mai adauga binenteles o coada de mop=50.000, pe care personal am rupt-o. + un furtun upgradat si mai lung pentru masina de spalat=275.000 (la fel/3) + becuri + ....sampd. Binentzeles de doua zile incoace imi tot programez sa cumpar hartie igienica si nu apuc.( e randul meu...).Inca nuj-cat! Pai si sufletzelul meu? Nu aveam eu mai mare nevoie de un ceas de mana absolut superb care zacea intr-o vitrina si striga "ajutor, scoate-ma de aici!!" sau de o pereche afurisita de strampeni ca sa nu mai umblu cu ei rupti ( asta stiu numa eu-e secret)...ca sa nu mai vorbim de colectia mea de cercei care imi cere upgrade in fiecare zi. Sau de jeaca aia de piele care costa cat apartamentu. ( as fi nebuna sa-mi doresc asa ceva...). Sa nu mai vorbim de niste Emmentaller...(sper sa fi scris bine)..sau de faptul ca altii mananca piure cu ratza. :(((((((((((((((((((
Imi pare nespus de rau ca n-am cumparat inca hartie igienica. Pt ca toata lumea ma injura.
Imi pare nespus de rau ca sunt egoista. As vrea sa ma doara-n c...De fapt.Stiti ce?! Mi-e foame...
Imi bag picioarele in hartia voastra igienica- eu ma duc sa-mi iau o shaorma. N-aveti decat sa va stergeti cu ce vreti!

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know