« Home | Patriotisme, clisee si Bulgaria » | St. Mary's Suicide Club » | Courage!!! i'm the coward... » | MUsT » | I like Chopin. » | Prima data m-am indragostit in clasa a 5-a. El era... » | Always white.At midnight. » | Buba.Asa cum o stim. » | Violent. » | The Dresden Dolls »

Sindrom astenic 56



M-am dus la doctor. Medicul de familie-prietena de familie. Asta pentru ca de ceva timp am probleme.Un fel de inceput de anemie care ma face sa ametesc pe strada sau dupa ce fac dush...si binenteles probleme de respiratie, aritmii si alte trestii. Cu ce sa incep?! M-am dus pentru o trimitere la examen de specialitate. Binenteles a fost nevoie de un control, de "rutina"...plamani-check! "sa nu ma fumezi!"...falci- check! (?!?)
Inainte sa plec m-au si cantarit.Aici o prima buba. Ma pun eu pe cantar (vechi de atlfel) si potrivesc la 50 kg urmand sa adaug cele 5 ...6... care mai trebuiau. Si asistenta foarte dragutaz vine direct si muta la 60//AS IF! Mi-am adus aminte de injuraturi care nu le-am mai folosit de ani de zile.In my mind of course. Se hotaraste ea la un 62..."Cum? nu se poate..." Acu o luna aveam 55. Imbracata. Confused...vad un alt cantar..si zic..pot sa ma cantaresc si acolo?! Clasic. Ma urc pe el.greutatea mea normala.56. Asistenta noteaza 59. cum adica?!?!?! "e foarte normal la varsta ta!" o fi facut media...
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! (asta e furia de atunci) Nu tin cure de slabit (foarte des). Mananc junk food la greu. Sunt pofticioasa si noaptea pe la 3 daca mi se face foame nu ma abtin. Dar totusi fac sport (mai mult sau mai putin) si incerc sa ma pastrez asa cum sunt. Adica numa bine. Nici prea grasa dar nici sa n-ai de ce sa apuci.(they know).In schimb aceste date de pe hartie ma deranjeaza la modul cum sunt expuse.Si de daca? n-am voie? de ce?!
In fine. Trecem la a doua buba.Ajung acasa. Ma hotarasc sa ma uit si eu pe trimiterile alea...cand dau peste motiv.Sindrom astenic.Adica esti sanatos tun doar ca itit imaginez ca ai o gramada de boli. Adica sunt NEBUNA.m-am dus la doctor ca m-a durut toata ziua. Si ei imi zic ca-s nebuna. Stiam asta, fara nici un dubiu!
Dar chiar nu aveam nevoie si de un "certificat" care sa ateste chestia asta!Preferam sa stiu numai eu.

Welcome to the club :) I know the feeling :)

Trimiteți un comentariu

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know