« Home | I like Chopin. » | Prima data m-am indragostit in clasa a 5-a. El era... » | Always white.At midnight. » | Buba.Asa cum o stim. » | Violent. » | The Dresden Dolls » | ... » | Iata si prima poza...:) pe care multa lume o astep... » | Warning!!! »

MUsT



Stateam pe balcon si acest miros inconfundabil imi trecu pe la nas. Da. Miroase a struguri, a vin. Mi s-a facut o pofta subita de a bea un must. Proaspat si fraged ca mirosul. M-a saturat de toate imbuteliatele si m-am hotarat la un pro-natura. Dar eu pot sa astept mult si bine, si degeaba. Mustul meu nu e gata inca..abia prin octombrie. Cand probabil o sa il ratez. Mi se intampla ca la inceput de toamna sa mi se faca pofta de tot felul de lucruri tampite. Cum ar fi sa port puloverul mov. Pentru ca dintr-o data mi se pare ca imi sta si bine. Binenteles, acelasi pulover pe care iarna abia astept sa-l dau jos cand ajung acasa, satula fiind. Si pielea mea respira... Si trece timpu vine si iarna ..si dup-aia ma intreb de ce nu mi-am purtat bluzele cu maneca lunga?!>!? ...Pentru ca asa se intampla sa trag de mine si de vremea asta semicalda incat prefer sa ma amagesc spunand ca inca e vreme de maiou (parca asa se scrie corect) chiar daca pe deasupra mai am una- respectiv doua ..trei sacouri sau alte chestii care au avantajul ca se deschid in fatza si eu astfel imi ofer libertatea de a scoate decoteul la respirat...Cum am ajuns eu aici?! Purtam un fel de discutie vestimentara?! Adica eu care mereu ma cert cu mine pana sa-mi dau dreptate intr-un final. Asta imi aduce aminte de tata. Cand e nervos. Nu doar atunci, dar mai ales, cand isi cauta cuvintele fara sa scoata decat un fel e oftat,cand se gandeste de ce altfel si nu cum ar fi vrut el si cand intr-un final il vezi dand din cap in fel de aprobare.Adica-ca le-a gasit.Dandu-si dreptate in sinea lui si zicand:”Da!...This must be it” Adica....Eh. Oare si eu fac la fel?!Dupa cele doua zecimale urmeaza si virgula. Nu stiu ce-am vrut sa zic.Nu conteaza. Must. Varianta in engleza. Hard to focus. Am facut BUBA>:((

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know