« Home | Iata si prima poza...:) pe care multa lume o astep... » | Warning!!! »

...



Hello. monsters all over!
Am adunat niste "suficiente" ganduri sa la numim asa incat sa iasa ceva constructiv.
"a mon amie que j'aime tres forte" imi spunea cineva odata...da-si eu te iubesc.dar cum te cheama?!Eh...sunt ushor de intretinut n-am pretentii mari.Doar ca dorm mult.Mai mult de Ea-Stie.Neoficial. Neoficial as vizita si Beijingu' dar asta e alta poveste. De ce ai decis sa pleci la turci fara mine?! aaaaaaaa! iti plac atentatele....acum ca am lamurit misteru nu ramane decat de..trecut cu vederea. Hainele imi sunt ude.Asta pentru ca odata cu mine a trecut si vara. Si miroase a toamna. Atat de tare incat parca e medicament. Si am inghitit prea multe pastile zic eu. Pastile care ma fac sa scriu numai tampenii. Si pastile care te fac sa citesti numai tampenii.Astfel am aflat ca noaptea pe care o credeam atat de neagra e defapt..goala. si fara sens imi caut bubele. Alea care dor...De tzantzari. De mame. De cafea cu indulcitor...Nu mi-am propus niciodata mai mult de o cafea de zi. Asa a luat nastere buba de noapte. De nesomn.De plictiseala. De durere. Si nu in ultimul rand de dor...

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know