« Home | Prima data m-am indragostit in clasa a 5-a. El era... » | Always white.At midnight. » | Buba.Asa cum o stim. » | Violent. » | The Dresden Dolls » | ... » | Iata si prima poza...:) pe care multa lume o astep... » | Warning!!! »

I like Chopin.

Ascultam zilele astea ceva. Cica sa ne uitam la lumea asta asta din jurul nostru. sa vedem ce ni se intampla. Multumesc. Stele. Fantome ale trecutului. Cica sa fim mai buni. De la anu. De saptamana viitoare. Intotdeauna de luni. Cica imi place Chopin.Da...dar de ce tocmai acum?! Pentru ca azi am auzit cea mai ingenioasa poveste care m-a pus pe ganduri...sursa? mama. Cica ar fi existat candva un om. Unul anume. Care el- acesta-ul a compus o piesa. Melodie celebra. Cica omu ar fi avut si ganduri de sinucidere. Si cica tot el s-a sinucis imediat dupa ce a scris aceasta piesa. Bun..ne-am inteles pana aici nu?! Asa...Ce se aude. Undeva prin 19.. si ceva (nu a stiut exact sa-mi spuna) s-ar fi ivit un scandal global in cadrul spitalelor de psihiatrie. Cica din cauza gandurilor sinucigasul nostru a vrut sa testeze piatza. Daca m-am facut bine inteleasa. si uite asa 100% din cei care au ascultat aceasta piesa s-au sinucis imediat dupa. Adica ZBANG!. (imi lipseste fatza aia de urs de pe mess). Adica cum?! Adica ce?! O piesa....SI EU VREAU! -i-am zis la mama....a fost momentu in care "s-a decis" ca nu-si mai aduce aminte cum se numea piesa respectiva..cica ceva cu albastru. Blue.. (figures ha?!) Si cica aceasta piesa ar fi fost interzisa si scoasa de pe net unde respectivul o facuse "celebra"...si cica ceasta piesa nu mai exista . Oficial. Dar ma gandesc...chiar 100%?! adica nici unul? Adica cum dau eu de piesa aia? Imi place pianul. Intotdeauna mi-a placut. Asa ca m-a hotarat sa caut. De azi. M-a facut atat de curioasa incat mi-as asuma riscul s-o ascult:) asta daca toata povestea ar fi adevarata...Daca stie cineva ceva sa-mi spuna repede. Pana atunci o sa ma afund in aceeasi melodie in care eram si cand mama a venit sa ma intrebe daca ascult "piesa aia"...-"Care?!"...-"nu stii?" -"NU!- da vreau si io!" Si anume Dan Gibson's Solitudes-Dreaming by the stream...Nu e "aia" ..da e cumva pe aproape...i am deeply touched. Harm none!

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know