« Home | St. Mary's Suicide Club » | Courage!!! i'm the coward... » | MUsT » | I like Chopin. » | Prima data m-am indragostit in clasa a 5-a. El era... » | Always white.At midnight. » | Buba.Asa cum o stim. » | Violent. » | The Dresden Dolls » | ... »

Patriotisme, clisee si Bulgaria

Ce imi vine mie in minte cand zic Bulgaria? Pai..prima data Sofia, bineinteles...Apoi Cadrilaterul, care "e al nostru" cum suntem noi mandri sa spunem, "caut partener pentru cumparat gaina" - anunt din timpul crizei prin care trecusera si pe care nu mi l-am mai scos din cap, litoralul lor mult laudat si... sa zicem atat la o prima trecere in revista.
Ce am vazut la Bulgaria? Pai...cum am intrat vamesii au cerut "o mica atentie"...sounds familiar pana aici si orase dragute pe langa care am trecut...cam atat. Asta prima oara. Doua saptamani mai tarziu, am trecut noaptea. E! Atunci viata. Bezna - un peisaj superb de altfel, daca l-am fi vazut. Ziua. Semne de circulatie, mai rar si cand apareau, erau majoritatea exclusiv cu litere chirilice si unele dintre ele ruginite - pana in Varna au fost zeci de km fara indicator, timp in care ne intrebam if we're heading the right way. Nici cu semnele de curba periculoasa nu prea se inghesuie, in schimb restrictii dupa restrictii, care nu se incheie insa niciodata - nu exista semn de "sfarsitul restrictiei". O multime de "vignette", in schimb, sa fii sigur ca pe drumul pe care treci n-ai ce cauta fara.
85 km dupa vama, Burgaz. Intersectie. O bucata mare de "ceva" in mijlocul drumului peste care am trecut cu scutul. In fata, urme de ulei, o masina oprita, bara cazuta si un bulgar care facea semn sa oprim. Neheee...:D (clisee sau nu...)
Varna. Oras luminat si frumos la o prima vedere. 3 jumate dimineata. In cautarea parcarii de la hotel, prin centru, un taxi oprit in statie si in spatele masinii cu portbagajul deschis, doi oameni masurau din ochi o pusca de vanatoare. Night life, frate!:)
Varna dimineata. Plaje murdare si o multime de buticuri intre tine si mare. 15 leva, 8 euro sau 8 dolari voiau pentru parcare, in incinta hotelului.
Apoi gata, inca putin si...Vama Veche. I never thought I'd look down on them.
Si inca un sfat... Next time you'll cross Bulgaria, don't. Stop. Or don't stop.

salut... si eu care voiam sa ma duc prin balgaria la vara. deja mi-ai daramat toate visele.

Trimiteți un comentariu

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know