« Home | The it-wasn't-me attitude » | Vai » | Gloomy Sunday. » | cind se stinge lumina / when the lights go outAbso... » | Sindrom astenic 56 » | Patriotisme, clisee si Bulgaria » | St. Mary's Suicide Club » | Courage!!! i'm the coward... » | MUsT » | I like Chopin. »

Electro-clash!


Sau" sperietoare de fete"...Un fel de cool sa fie?! Of...De ce barbatii au o tendintza de a crede ca daca o fata este racita e mai vulnerabila??
Da. AM RACIT....Adica-care va sa zica am nasu rosu, beau mult ceai, inghit paracetamol sinus (my old love)...toata lumea ma rasfatza ca sunt bolna-vioara.cum adica "noi facem realitatea"?!?!?!
Si ce daca ieri a fost vineri 13 ?! Ai impresia ca am avut ghinion?! Eu?! Niciodata! Nu pot. Nu trebuie. Plus ca nici nu vreau. Ce tot zic? Zic bine!
Ma descompun de la raceala asta. Futui. Mi-am pierdut vocea...simtul umorului...(sustin cei ce cred ca stiu..da cine dracu is ei?!?! ...sa-mi zica mie asta?). Ma revolt. Impotriva. Anti-voi. Daca zice cineva-ceva sa zica-ca tot ii bat. M-am hotarat. And that's final!!!
Am avut odata o fatza de masa, dar am patat-o. De ce oare?! Am promis ca o sa scriu despre asta.Si am promis si unui amic ca (n-)o sa zic nimic despre marele concert (nu mai stiu).M-am dus trasa de maneca-orgoliu-par la Bucharest Metal Nights.Parca asa ii zice.Daca nu a fost ala..atunci m-am inselat eu.Ghinion. Domle'...roc pletos nu gluma! Am o admiratie pentru natia asta.Been there done that, stiti voi. Dar nu sunt tocmai fana grohaielilor in microfon...oare au microfoane speciale care au grad de suportare a salivei mult mai ridicat decat cele obisnuite? (m-am rugat..)Of...foarte amuzant incident. In timp ce eu ma uitam uimita si incercam sa inteleg un cuvant din tot ce zicea ala (nu conteaza de la care trupa) si ma intrebam daca aceste sunete din burta sunt chiar umane, cineva in spatele meu zice: "ce voce mijto are ala...foarte tare!"
Glam.Shine. Ups. Eu ce caut aici?!AAAAAAAA...Was it just me or...?!?!?! Probabil ca da...paream sa fiu singura care nu prea aveam ce cauta pe acolo. Of. am rezistat cu talent pana la final. A fost o "experientza"...nu prima si certainly nici ultima...Ce oameni ..ce viata! Roc pletos la voi toti! Eu o sa raman la al meu. Mai putin pletos si mai mult anacronic. Mai ....mai...nu gasesc cuvantu'. M-am metamorfozat.Si cine a zis ca eu n-am voie sa-mi fac de cap din cand in cand?!
Cum?!?!!!!!! Chiar a zis cineva?!?!!... :-s
Am sa inchei spunand ca nu mai aud porumbei. Acum aud turturele.

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know