« Home | Zivot Je Cudo » | Half Jack » | boo hu hu..?! » | No-No-No! » | VincentOMG:) » | Bumblebees » | Cand am intrat in casa am gasit o lumanare care ar... » | maybe it's Monster, maybe it's Maybeline » | Noblesse Oblige. Acum acum?! » | Hartie inginerica »

Scena balconului.

M-am trezit azi dimineata. Doua voci stridente purtau o conversatie despre polizoare la mine in balcon. Buna dimineata si voua!
Se monteaza geamuri. Mi-am amintit ca trebuia sa ma fi trezit de mult si sa-i intampin pe montatorii de geamuri, nu stiu ce sunt...tamplari, sudori, gnomi...

Apoi, 3. Trei Juliete montau scena balconului, cu un Romeo de jos. Nu stiu ce am cu Julietele de-o vreme. Astea 3 in salopete tipau ceva nu stiu cui de jos. Apoi mi-au aruncat pervazul de la etaj. "ce facem cu asta?"/ "arunca-l!"/ "Pai unde sa-l pun"/ "Arunca-l, ma, jos!"...[silence] Sileeence:D ...BANG! :|
Apoi.."Pune si tu niste muzica" (eu nu pot sa ma ridic din pat acum, nu, va rooog...Doamne, te rog, sa nu descopere casetofon, radio, ceva)..."Ba, baga si tu niste Florinel Peshte" ...Am patura pana sub ochi- mari, rotunzi...mila!
"HAha! Pushtiu ba, cica Peshte" [rasete] ...liniste. Zambesc, inchid ochii...liniste... BRRRRRRRRRRRRRR... "holshuruburi" (???)
Bum, usa de la camera mi se deschide. Bum! usa de la camera mi se inchide instantaneu. Cineva a vrut sa intre si n-a stiut ca sunt. That's it! I'm up!

Au trecut 3 ore. Mi-e foame. Vreau o bucata din cea mai buna salata boeuf de pe lume. Nu pot, pentru ca o suita de pahare cu vin se intinde printre surubelnite si clesti pe masa din bucatarie. Pot sa ies din casa numai daca vreau. Neaparat. O lada de zestre plina cu scule s-a pus in usa de la intrare. E cat un cufar vechi, pe doua roti. trag cu ochiul prin crapatura de la usa, e ca o cutie de iluzionist. Din ea, au iesit mai multe valijoare. Bosch. E un fel de Matrioshka deci.

Mushuroi m-a scuipat deja de cateva ori. E o zi grea si pentru el. I-au inghetat mustatile. Trist...:)

Ceva se monteaza si se darama mereu la mine in casa. Presupun ca totusi e bine.:)
Buna dimineata?

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know