« Home | Scena balconului. » | Zivot Je Cudo » | Half Jack » | boo hu hu..?! » | No-No-No! » | VincentOMG:) » | Bumblebees » | Cand am intrat in casa am gasit o lumanare care ar... » | maybe it's Monster, maybe it's Maybeline » | Noblesse Oblige. Acum acum?! »

[invers] Fara Craciun, nu e zapada.

S-a facut iarna pe neasteptate si vreau sa cred ca povestea abia acum incepe. Ei de ce spun ca tacerile sunt alt fel de cuvinte? Linistea lui, pentru mine, nu se traduce. Si-atunci, de la Mosul in Rosu, cer anul asta, Dictionarul. Stiu, pot sa spun "te rog" mai des, chiar daca numai o data m-auzi, in fiecare an. Sunt niste coji de portocala pe masa si miroase a Craciun. Cat de mult ai vrea sa ninga sa-l si simti?
Daca esti asa sigur ca tacerile se traduc in cuvinte, nu cumva stii si cate minute are inocenta? Ceasul meu a stat.

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know