« Home | Status » | Oare cat de frig trebuie sa fie ca sa nu mai simti? » | Moenin zilnic » | Back » | Maybe you've won a fight, but you'll never win the... » | hiper-postu' » | [invers] Fara Craciun, nu e zapada. » | Scena balconului. » | Zivot Je Cudo » | Half Jack »

Am primit o leapsa.

Uviolet. Subscriu. Cartea mea era sub pat. De vreo doua luni, recunosc.

"...Mai mult, metafora sa, care compara partizanii artei contemporane cu niste khmeri rosii, va declansa o furtuna mediatica. Asociatiile si umanistii de toate culorile vor inunda ziarele cu scrisori de protest. Se va trezi chiar singur, pentru ca nici cei care nu-l iubeau pe Abercrombie nu vor vrea sa cautioneze asa ceva. Gregoire Cardenal, cel mai bun dusman al lui, va raspunde pe acest fond si va va apara pe o pagina intreaga.Mi-a promis-o.
Fio privi articolul cu circumspectie. Era impresionata intr-un mod pe care nu il prevazuse.Cineva pe care nu-l cunostea si care nu o cunostea o insulta ca si cum ar fi comis ceva grav."

Mi-am dat seama ca sunt un punct mort. Leapsa mea nu merge mai departe, pentru ca nu am cui sa o dau.Citesc multe realitati virtuale, insa mereu am ramas anonima fata de ei, cei multi.
Asa ca..daca vrea cineva o leapsa, o dau cu drag...

---Ideea e asta:Ia cartea care este cea mai aproape de tine. Deschide-o la pagina 123. Găseşte a 5-a propozitie/frază. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.Dă leapşa mai departe la alţi 6 prieteni.---

Trebuie sa fac insa o mentiune si anume : nu a fost cea mai "apropiata".Din motive bine intemeiate am decis sa nu (!) va prezint "Analiza strategica a mediului concurential" care zacea la mine pe pat, pentru ca am adormit invatand. (examene..of)

omg ... analiza mediului concurential...asta ma asteapta pe mine de la anul! si fragmentul din ce carte e?

Cartea se numeste "Libelula" de Martin Page. E foarte faina...
Cat despre analiza, da..eu am adormit la ea.Stai linistit/a...e cat de cat usor de digerat. Am avut si altele de care nici nu vreau sa imi aduc aminte.

Trimiteți un comentariu

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know