« Home | Oare cat de frig trebuie sa fie ca sa nu mai simti? » | Moenin zilnic » | Back » | Maybe you've won a fight, but you'll never win the... » | hiper-postu' » | [invers] Fara Craciun, nu e zapada. » | Scena balconului. » | Zivot Je Cudo » | Half Jack » | boo hu hu..?! »

Status

Yeah, yeah ..crap - all right.

Trebuie sa impartasesc ca desi imi plac statusurile inteligente/interesante, ma demoralizeza incercarile esuate. si statusurile idioate..

just for the record

"tigarile si alcoolul provoaca o moarte lenta..nu-i nimic..nu ma grabesc" ..nu zau?!
"daca vrei sa vorbesti cu mine da buz"
"baie" / "baitza" / "fac dush"..nice to know..cam rar insa acest status.hmm

din aceeasi categorie:

"mananc" / "pe buda" for crisaaaaaaaakes! don't u people have enough?! chiar cred ca nu e necesar sa stiu/stim exact ce si cand faci...o sa ajung intr-o zi sa-mi fac griji pentru mai stiu eu ce prieten/vecin ca nu mananca de vreo saptamana din cauza ca-i lipseste statusu.
aberez, dar tot nu-mi place, oricum ar fi.

Incep din nou.Rezumat:

A.M. este busy de vreo ora.
M. thinks he is a nobody, yet a perfect one.
E. e idle de o ora si 57 de minute.
F. o arde aiurea pe net,se uita la poze cu masini. a mai trecut un an pe langa el.
G. e la biliard, in club Champions.
M aka G. ne arata niste poze.
I.C is suicidal again.
varamea are monitori stins, zice sa dam buzz daca vrem sa vorbim cu ea.
varumio face mushte.(artificiale)
I. e idle de 37 de minute
G. invata, e in sesiune. ca noi toti.
I-think-i-know e racita, da bea bere. defapt e offline , dar eu stiu. e in laptarie.
vecinu e "in bucatarie-mananc--oaaaaaai cat am putut sa beau aseara, ii sparg fata la profa de franceza --sa-mi suga P___www.suntcelmaitare.ro"
si inca vreo 5 care doar "sunt".
al meu nu se pune, eu sunt aia care acuza.

Cam asta e lista de azi. Sa va tin la curent?Adevarul este ca si eu ma plictisesc uneori.

About me

  • I'm Monster
  • From No-man's-Land, where?!, Romania
  • I am the black cat of our modern lives, in varianta ciufulita. I judge because they judge me.Though,I haven't lost my sense or humour yet.Imi plac visinele. Dar nu am inca o carte de vizita.Si fac baie cu rozmarin.De nevoie. Intr-o zi o sa salvez lumea.
My profile

About me

  • I'm I-think-I-know
  • From In : TheMiddleOfNowhere : Romania
  • "How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd." (Alexander Pope)
My profile
Powered by Monster
& I-think-I-know